動感舞曲 Wonder Girls - Nobody performance﹝中文版﹞歌詞+音樂盒超動感的Hip-hop旋律。 You Know I still Love You BabyAnd it will never change 我愛你I want nobody nobody But YouI 酒店兼職want nobody nobody But You不管誰先傷害誰我只需要你安慰I want nobody nobodynobody nobody亂了心扉 我不屬於誰別裝作無所謂 刻意忽略我的美高腳酒杯 已斟滿頹廢心慢慢在破碎 變成一種負累我就節能燈具像 受傷的玫瑰需要你澆灌著淚水你掩飾這傷悲 連頭都不敢回像獨自長達三年的憔悴I want nobody nobody But YouI want nobody nobody But You不管誰先傷害誰我只需要你安慰I want nobody 術後面膜nobodynobody nobodyI want nobody nobody But YouI want nobody nobody But You不管誰先傷害誰我只需要你安慰I want nobody nobodynobody nobody慢慢體會 幸福的滋味只要與你相隨 世界都變得完帛琉美將猶豫剪碎愛那麼的昂貴脫去了防備在心裡面陶醉這份愛 好像初生的花蕊別輕易 就讓它枯萎未來要怎麼追 請不要不理會只想和你 緊緊的依偎I want nobody nobody But YouI want nobody nobody But 燒烤You不管誰先傷害誰我只需要你安慰I want nobody nobodynobody nobodyI want nobody nobody But YouI want nobody nobody But You不管誰先傷害誰我只需要你安慰I want nobody nobodynobody ARMANInobodyI don’t want nobody bodyI don’t want nobody body遇見你 相信上帝 才能讓我安穩入睡I want nobody nobody But You (Nobody but you)I want nobody nobody But You (Nobody 商務中心but you)不管誰先傷害誰我只需要你安慰I want nobody nobodynobody nobodyI want nobody nobody But You (nobody)I want nobody nobody But You (No~body)不管誰先傷害誰我只需要你安慰I want 酒店兼職nobody nobodynobody nobodyBack to the dayswhen we were so young and wild and freeNothing else mattered other then you and meSo tell me why can’t it bePlease let me live my 結婚西裝life my wayWhy do you push me away?I don’t want nobody nobody nobody nobody but you


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
西裝 Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    om54omcvut 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()